wtorek, 11 września 2012

Blog

Elven Stone Chronicles...

...będzie serią zdjęć figurek i krótkich tekstów, które razem stworzyć mają opis mojego własnego miasta podobnego do Mordheim, w świecie Warhammera. Cel tego bloga jest prosty: będzie on służył jako galeria pomalowanych przeze mnie modeli oraz zabawa w tworzenie historii wymyślonych przeze mnie postaci i miejsc.

Znajdziecie tu opis zarówno zakamarków miasta jak i jego mieszkańców. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, a jeśli będziecie chcieli wykorzystać moje pomysły w swoich własnych grach lub opowieściach bardzo chętnie o tym przeczytam.

Zapraszam do wejścia w bramy miasta. Musicie mieć się w nim na baczności, ale bawcie się dobrze.

* * * * *

Elven Stone Chronicles...

...will be the series of miniature photos and short texts describing my very own Mordheim-like town, set in the Warhammer world. The purpose of the blog is to be a) painted miniatures gallery and b) fun, by adding some context and background flavour to my miniatures.

You will find here the description of both the town and it's habitants. Hope you'll like it and if you wish to use the characters or places in your own games, stories etc, I'll be more than happy to hear about it.

Go ahead, enter the city gates, somewhere in Bretonnia. Have fun and... beware.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz